TYPO3 je vodeće CMS rješenje otvorenog koda. Brojno međunarodno društvo programera osigurava sigurnu i stabilnu platformu za Vaše kritične poslovne aplikacije. Saznajte kako TYPO3 može poduprijeti i upotpuniti Vaše poslovne procese!

eUred je informatičko rješenje za uredsko poslovanje Vaše tvrtke. Usluge koje nadopunjuju Vaš svakodnevni rad uključuju: SugarCRM za vođenje odnosa sa klijentima, virtualni identitet, primanje i prosljeđivanje Vaših email i faks poruka, virtualna tajnica, pozivni centar.

- Visits: 17896

Što je CMS?

Edukacija
Kategorija: Edukacija
Autor/ica: Vlatko Šurlan

Što je CMS? U zadnje vrijeme često nailazite na termin CMS? Ipak, nitko Vam još nije objasnio što to zapravo jest u terminima daljinskog i televizora?

Daljinski je upravo analogija koja će Vam savršeno dočarati korist CMS-a.  Uređivanje internet stranice bez CMS-a je kao mijenjanje programa na televizoru putem otvaranja kutije televizora i čačkanja po žicama dok je sve pod naponom.

Jedna od velikih koristi upotrebe CMS rješenja je zaštita krajnjeg korisnika od ogromne kompleksnosti koja je uključena u današnje internet stranice. U praksi to izgleda ovako. Znate koristiti Word? Znate surfati? Onda imate dovoljno znanja da putem CMS-a uređujete internet stranicu ili čak portal poput Iskonovog.

Zanima Vas kako to izgleda vizualno? Izvrsno. Provest ćemo Vas kroz jednu kratku seansu izmjene stranice tvrtke Evorion. Prije toga podesit ćemo korisnički račun koji će sadržavati samo funkcije potrebne korisniku. Mogućnost da se sustav ogoli do najnužnijih opcija je jedna od snaga TYPO3 CMS-a kojeg koristimo u Evorionu.

  • Korisnik usmjeri svoj preglednik (Firefox ili Internet Explorer) na adresu stranice koja služi za pristupanje CMS sustavu. U našem slučaju to je http://www.evorion.hr/typo3/
  • U ponuđeno sučelje potrebno je unijeti korisničko ime i zaporku.

 

#2 Uređivanje:

  • Korisnik usmjeri preglednik na stranicu za koju ima pravo uređivanja. U našem slučaju to je stranica: kontakt.

 

 

  • Nakon klika na olovčicu otvara se urednik sadržaja.

 TYPO3 urednik sadržaja

  • Urednik sadržaja je alat sličnog sučelja Microsoft Word-u. Nakon uređivanja i spremanja teksta, dodavanja slika ili dokumenata, promjene su trenutačno vidljive na internet stranici.

 

Kvalitetni CMS alati posjeduju i mnoge druge prednosti u odnosu na statičke internet stranice. Postojanje mnoštva gotovih funkcionalnih nadogradnji je jedna od važnijih. Funkcionalna nadogradnja je mogućnost da se u postojeću CMS internet stranicu doda nova funkcionalnost bez programiranja i velikih izmjena u internet stranici.

TYPO3 CMS u vrijeme pisanja ovog članka ima impresivan popis od 4000 funkcionalnih nadogradnji ili ekstenzija. Neke od najpopluarnijih su:

  • Ekstenzija za objavu novosti i članaka sa mnoštvom dodatnih mogućnosti poput popisa članaka, arhive, kategorizacije i sl.
  • Ekstenzija za registraciju korisnika. Pruža standardne opcije za prijavu novih korisnika, pristup zaboravljenim lozinkama, osvježavanje korisničkog profila, kontrolu pristupa stranicama putem članstva i sl.
  • Ekstenzija za optimizaciju adresa stranica. Svrha ove ekstenzije je da pretvori nerazumljive adrese poput: http://www.evorion.hr/index.php?id=451&p=val&cache=1 u adrese koje imaju smisla i posjetiteljima i tražilicama poput: http://www.evorion.hr/n/a/sto-je-cms/
  • Ekstenzija za online dućan sa podrškom za payment gateway-e, certifikate za poklone, vaučer sisteme i mnoštvom drugih opcija.
  • Ekstenzija za izvedbu newslettera
  • Ekstenzija za izvedbu raznih vrsta galerija
  • Ekstenzija za praćenje statistika posjećenosti stranice

Statistika posjećenosti internet stranica (često se naziva i "brojač posjeta", "brojač posjećenosti", statistika posjećenosti weba itd.) prati od kuda, kada i što se događa na Vašoj web stranici. Statistika posjećenosti web stranice znatno se razlikuje od osnovne opcije "brojanja" posjeta, te prikazuje mnogo širu sliku događaja na određenoj internet stranici. Omogućuje Vam da analizirate prikupljenje podatke te donesete zaključke što trebate promijeniti, poboljšati, gdje intervenirati. Statistika posjećenosti bilježi se u pozadini Vaše stranice i potpuno je nevidljiva za posjetitelje.

Zašto bi svaka web stranica trebala pratiti statistiku posjećenosti?

Zato da biste imali povratnu informaciju o efektivnosti Vaših web stranica!

Statistika posjećenosti pomaže Vam da ulaganja u Vaš marketing učinite mjerljivim i efikasnijimi te unaprijedite svoje poslovanje.

Praćenje statistika posjećenosti radimo preko programa AWStats ili Google Analytics, koji se mogu instalirati i naknadno na već gotove web stranice, koje Vam je radio netko drugi. Statistika posjećenosti omogućuje da znate:

  • koje su najpopularnije stranice našeg site-a?
  • koliko posjetitelja dolazi na naš web, prateći po danima, mjesecima, dobu dana ?
  • odakle dolaze ti posjetitelji: s kojih web stranica, tražilica, država ?
  • koliko dugo su se zadržavali na našem webu ?
  • koje ključne riječi su posjetitlji najčešće koristili da bi nas pronašli ?
  • koji je efekt oglašavanje, bannera koji smo platili portalu xy ?
  • i mnogi drugi izvještaji

Impresivan popis s više od 4000 ekstenzija TYPO3 CMS-a predugačak je za ovaj kratki članak. Preporučamo Vam da bacite pogled na službeni popis mogućnosti i svojstava TYPO3 CMS-a. Ukoliko Vas interesira daljnje istraživanje područja CMS sustava u sekciji 'linkovi', pri dnu ovog članka, možete pronaći nekoliko linkova na stranice sa korisnim informacijama.

 

 

O Evorionu

Evorion na VOIP tehnologiji

Tvrtka Evorion potpuno je prebacila svoju komunikaciju na VOIP tehnologije. Za Vas se promijenio jedino broj kojeg pozivate kako bi kontaktirali naš ured. Vjerujemo da smo i ovim potezom poboljšali razinu i kvalitetu Evorion...  više

Edukacija

Najam programera

Kupovina skupih programa danas uključuje i cijenu adaptacije paketa za konkretnu uporabu u Vašoj poslovnoj situaciji. Uz kupnju gotovih paketa postoji i opcija otvorenog koda. Iako otvoreni kod ima mnoge prednosti, jedna od...  više

Marketing

Što je CPC (Cost per Click) marketing?

U doslovnom prijevodu ova kratica znači "cijena po kliku" a označava model plaćanja internet oglašavanja u kojem oglašivač za oglas plaća tek kada posjetitelj klikne na njegov oglas. Prikazivanje oglasa najčešće...  više

Edukacija

10 razloga zašto poslovati i online

Prodaja knjiga online

Nakon naglog pada u gospodarstvu mnoge domaće tvrtke i tvrtke u začetku pitaju se vrlo bitno pitanje: biti ili ne biti online?  više

Edukacija

Zašto Open Source programska rješenja?

U počecima računalne revolucije programska rješenja temeljila su se na vlasničkom modelu distribucije. Klijent bi platio za licencu programskog rješenja a s licencom bi dobio pravo na korištenje i održavanje danog programskog...  više

Prikazujem rezultate 1 do 5 od ukupno 15 do
<< < 1-5 6-10 11-15 > >>