TYPO3 je vodeće CMS rješenje otvorenog koda. Brojno međunarodno društvo programera osigurava sigurnu i stabilnu platformu za Vaše kritične poslovne aplikacije. Saznajte kako TYPO3 može poduprijeti i upotpuniti Vaše poslovne procese!

eUred je informatičko rješenje za uredsko poslovanje Vaše tvrtke. Usluge koje nadopunjuju Vaš svakodnevni rad uključuju: SugarCRM za vođenje odnosa sa klijentima, virtualni identitet, primanje i prosljeđivanje Vaših email i faks poruka, virtualna tajnica, pozivni centar.

- Visits: 12678

Što je CPC (Cost per Click) marketing?

Marketing
Kategorija: Marketing
Autor/ica: Vlatko Šurlan

U doslovnom prijevodu ova kratica znači "cijena po kliku" a označava model plaćanja internet oglašavanja u kojem oglašivač za oglas plaća tek kada posjetitelj klikne na njegov oglas. Prikazivanje oglasa najčešće je besplatno u ovom modelu.

U standardnom modelu internet oglašavanja oglašivači plaćaju oglašavanje po fiksnim i unaprijed dogovorenim cijenama. Problem ovakvog modela oglašavanja je manjak fleksibilnosti. Ukoliko stranici na kojoj je oglas iznenada poraste ili padne posjećenost oglašivač i dalje plaća istu cijenu za veću/manju uslugu. CPC (Cost per Click) model oglašavanja daje fleksibilan odgovor na ovaj problem.

Rješenje je u činjenici da oglašivač plaća tek kada posjetitelj klikne na njegov oglas. U slučaju porasta ili pada posjećenosti oglašivač će jednostavno platiti sukladno veći ili manji broj klikova na svoj oglas. Uz ovu pogodnost CPC najčešće dolazi uz mogućnost limitiranja potrošnje kako se ne bi premašio budžet oglašivača. Time je oglašivač zaštićen i sa strane preplaćivanja za malu uslugu i sa strane preplaćivanja zbog promjene posjećenosti.

Cijena po kliku određuje se ili prema fiksnoj ili prema aukcijskoj tarifi. Kod fiksne tarife cijena je jednostavno zadana unaprijed. Kod aukcijske tarife, cijena ovisi o ponudi konkurencije za isti klik.

Najveći ponuđači CPC modela marketinga su Google AdWords, Yahoo! Search Marketing te Microsoft adCenter. Sve tri mreže funkcioniraju u modelu aukcijske tarife. Cost per click - (cijena klika) varira od tražilice do tražilice te ovisi o konkurenciji za danu ključnu riječ.

U ponudi Evoriona nalaza se marketinške kampanje koje uključuju oglašavanje prema CPC modelu. Ukoliko ste zainteresirani oglašavati Vašu tvrtku prema ovom modelu slobodno nas kontaktirajte.

O Evorionu

Evorion na VOIP tehnologiji

Tvrtka Evorion potpuno je prebacila svoju komunikaciju na VOIP tehnologije. Za Vas se promijenio jedino broj kojeg pozivate kako bi kontaktirali naš ured. Vjerujemo da smo i ovim potezom poboljšali razinu i kvalitetu Evorion...  više

Edukacija

Najam programera

Kupovina skupih programa danas uključuje i cijenu adaptacije paketa za konkretnu uporabu u Vašoj poslovnoj situaciji. Uz kupnju gotovih paketa postoji i opcija otvorenog koda. Iako otvoreni kod ima mnoge prednosti, jedna od...  više

Edukacija

10 razloga zašto poslovati i online

Prodaja knjiga online

Nakon naglog pada u gospodarstvu mnoge domaće tvrtke i tvrtke u začetku pitaju se vrlo bitno pitanje: biti ili ne biti online?  više

Edukacija

Zašto Open Source programska rješenja?

U počecima računalne revolucije programska rješenja temeljila su se na vlasničkom modelu distribucije. Klijent bi platio za licencu programskog rješenja a s licencom bi dobio pravo na korištenje i održavanje danog programskog...  više

Marketing

Šest dokazanih koraka prema uspjehu u internet marketingu

Postoji pogrešna ideja da je moguće ući u online poslovanje, postaviti web posao i zarađivati tisuće za nekoliko dana. Pokopajmo taj mit danas. Niti jedna osoba u web poslovanju koju sam upoznao u svojoj karijeri nije imala takvo...  više

Prikazujem rezultate 1 do 5 od ukupno 15 do
<< < 1-5 6-10 11-15 > >>