TYPO3 je vodeće CMS rješenje otvorenog koda. Brojno međunarodno društvo programera osigurava sigurnu i stabilnu platformu za Vaše kritične poslovne aplikacije. Saznajte kako TYPO3 može poduprijeti i upotpuniti Vaše poslovne procese!

eUred je informatičko rješenje za uredsko poslovanje Vaše tvrtke. Usluge koje nadopunjuju Vaš svakodnevni rad uključuju: SugarCRM za vođenje odnosa sa klijentima, virtualni identitet, primanje i prosljeđivanje Vaših email i faks poruka, virtualna tajnica, pozivni centar.

- Visits: 14162

Efekt akumulacije na webu

Edukacija
Kategorija: Edukacija
Autor/ica: Vlatko Šurlan

Često dolazim u dodir sa klijentima koji traže rezultate jučer. Ili prekjučer. Na žalost, ili na sreću, takvim klijentima najčešće mogu odgovoriti jedino da izvade novčanik i da se pomole nad njim. Čini se da je jedan od najkonzistentnijih fenomena na webu upravo efekt akumulacije. Stranica koja je krenula godinu dana prije Vas ima ogromnu prednost ukoliko je na njoj uistinu rađeno. Proizvod kojeg tražilice pronalaze već mjesecima na blogovima, forumima i u internet dućanima jednostavno je u prednosti, u smislu vidljivosti na tražilicama, u odnosu na Vaš Super Ultra Ekstra 3000 koji je upravo sišao s trake. Što je fenomen akumulacije i kako ga okrenuti u svoju stranu?

Gotovo jednoglasno svaki glas koji nešto znači u svijetu optimizacije za tražilice će se složiti da su starije domene u prednosti u odnosu na tek registrirane. Isto će vrijediti i za količinu sadržaja na Vašim internet stranicama, više je gotovo uvijek bolje ukoliko stvarno kreirate kvalitetu. Za količinu i kvalitetu linkova prema Vašim internet stranicama, vjerujem, ne moram niti komentirati.

Čini se kako je internet jedno od mjesta gdje starije i kvalitetnije ipak prolazi bolje. Barem u očima tražilica. Ne samo da će internet stranice koje su aktivne i rastu po količini i kvaliteti sadržaja jednostavno po inerciji početi dobivati linkove već će određena količina prometa početi dolaziti i alternativnim i egzotičnim rutama koje Vam teško mogu i pasti na pamet. Netko će Vas jednostavno preporučiti jer Vas se sjeća. Ili je vidio adresu Vaše internet stranice na kutiji Vašeg proizvoda.

Ukoliko imate forum na Vašoj stranici, uz dovoljno vremena, postoji mogućnost da korisnici na forumu kreiraju vrlo posjećene i vrijedne sadržaje. Štoviše, forum je često najživlja sekcija velikog broja internet stranica. Uz sve to, forumi su često glavni uzrok generiranja posjeta putem sekundarnih i rjeđe traženih ključnih riječi.

Čitav ovaj uvod kako bih Vam naslikao nekoliko vrlo jednostavnih činjenica. Krenite jučer, stavljajte puno sadržaja na Vašu internet stranicu, unesite u to svoju dušu i, gotovo bih stavio ruku u vatru, sigurno će Vam se isplatiti. Dakle ako planirate otvoriti tvrtku za 6 mjeseci, danas je pravo vrijeme da pokrenete internet stranicu. Do dana kada Vaša tvrtka bude upisana u registar, Vaša internet stranica će taman početi generirati vrlo vrijedne i korisne upite.

Dakle još jednom je generacija i mentalitet fast fooda poražen u stvarnom životu. Strpljenje i rad ipak se isplate. Barem na duge staze.

Tražilice

Google PageRank

Google PageRank je algoritam za analizu linkova nazvan po Larry Page-u a poznat je po numeričkoj ocjeni od 0 do 10 koju Google pridjeljuje web stranicama na temelju tog algoritma. Uz Google PageRank vezano je mnogo mitova od...  više

Edukacija

Koliko su učinkovite Vaše stranice?

AWStats statistika

Za Vas pratimo kako se Vaša stranica koristi, tko su njezini posjetitelji i s kojih stranica su došli do Vas. Razlika između padeža ili jednine i množine kod dvije ključne riječi može značiti nekoliko stotina posjeta mjesečno i...  više

TYPO3 CMS

TYPO3 CMS

TYPO3 je sustav za upravljanje sadržajem internet stranica visoke poslovne klase, a široku paletu mogućnosti iskoristiti će i mnoge manje firme.  više

Edukacija

Što je CMS?

Što je CMS? U zadnje vrijeme često nailazite na termin CMS? Ipak, nitko Vam još nije objasnio što to zapravo jest u terminima daljinskog i televizora?  više

Edukacija

Obavezni podaci na web stranicama hrvatskih tvrtki

Člankom 21 Zakona o trgovačkim društvima (NN br. 111/93, 34/99, 52/00, 118/03 i 107/07) propisuje se obveza objave osnovnih podataka koje trgovačka društva trebaju istaknuti na svojim poslovnim papirima, računima, a od...  više

Prikazujem rezultate 11 do 15 od ukupno 15 do
<< < 1-5 6-10 11-15 > >>