TYPO3 je vodeće CMS rješenje otvorenog koda. Brojno međunarodno društvo programera osigurava sigurnu i stabilnu platformu za Vaše kritične poslovne aplikacije. Saznajte kako TYPO3 može poduprijeti i upotpuniti Vaše poslovne procese!

eUred je informatičko rješenje za uredsko poslovanje Vaše tvrtke. Usluge koje nadopunjuju Vaš svakodnevni rad uključuju: SugarCRM za vođenje odnosa sa klijentima, virtualni identitet, primanje i prosljeđivanje Vaših email i faks poruka, virtualna tajnica, pozivni centar.

- Visits: 21980

Što je CPC (Cost per Click) marketing?

Marketing
Kategorija: Marketing
Autor/ica: Vlatko Šurlan

U doslovnom prijevodu ova kratica znači "cijena po kliku" a označava model plaćanja internet oglašavanja u kojem oglašivač za oglas plaća tek kada posjetitelj klikne na njegov oglas. Prikazivanje oglasa najčešće je besplatno u ovom modelu.

U standardnom modelu internet oglašavanja oglašivači plaćaju oglašavanje po fiksnim i unaprijed dogovorenim cijenama. Problem ovakvog modela oglašavanja je manjak fleksibilnosti. Ukoliko stranici na kojoj je oglas iznenada poraste ili padne posjećenost oglašivač i dalje plaća istu cijenu za veću/manju uslugu. CPC (Cost per Click) model oglašavanja daje fleksibilan odgovor na ovaj problem.

Rješenje je u činjenici da oglašivač plaća tek kada posjetitelj klikne na njegov oglas. U slučaju porasta ili pada posjećenosti oglašivač će jednostavno platiti sukladno veći ili manji broj klikova na svoj oglas. Uz ovu pogodnost CPC najčešće dolazi uz mogućnost limitiranja potrošnje kako se ne bi premašio budžet oglašivača. Time je oglašivač zaštićen i sa strane preplaćivanja za malu uslugu i sa strane preplaćivanja zbog promjene posjećenosti.

Cijena po kliku određuje se ili prema fiksnoj ili prema aukcijskoj tarifi. Kod fiksne tarife cijena je jednostavno zadana unaprijed. Kod aukcijske tarife, cijena ovisi o ponudi konkurencije za isti klik.

Najveći ponuđači CPC modela marketinga su Google AdWords, Yahoo! Search Marketing te Microsoft adCenter. Sve tri mreže funkcioniraju u modelu aukcijske tarife. Cost per click - (cijena klika) varira od tražilice do tražilice te ovisi o konkurenciji za danu ključnu riječ.

U ponudi Evoriona nalaza se marketinške kampanje koje uključuju oglašavanje prema CPC modelu. Ukoliko ste zainteresirani oglašavati Vašu tvrtku prema ovom modelu slobodno nas kontaktirajte.

Tražilice

Google PageRank

Google PageRank je algoritam za analizu linkova nazvan po Larry Page-u a poznat je po numeričkoj ocjeni od 0 do 10 koju Google pridjeljuje web stranicama na temelju tog algoritma. Uz Google PageRank vezano je mnogo mitova od...  više

Edukacija

Koliko su učinkovite Vaše stranice?

AWStats statistika

Za Vas pratimo kako se Vaša stranica koristi, tko su njezini posjetitelji i s kojih stranica su došli do Vas. Razlika između padeža ili jednine i množine kod dvije ključne riječi može značiti nekoliko stotina posjeta mjesečno i...  više

TYPO3 CMS

TYPO3 CMS

TYPO3 je sustav za upravljanje sadržajem internet stranica visoke poslovne klase, a široku paletu mogućnosti iskoristiti će i mnoge manje firme.  više

Edukacija

Što je CMS?

Što je CMS? U zadnje vrijeme često nailazite na termin CMS? Ipak, nitko Vam još nije objasnio što to zapravo jest u terminima daljinskog i televizora?  više

Edukacija

Obavezni podaci na web stranicama hrvatskih tvrtki

Člankom 21 Zakona o trgovačkim društvima (NN br. 111/93, 34/99, 52/00, 118/03 i 107/07) propisuje se obveza objave osnovnih podataka koje trgovačka društva trebaju istaknuti na svojim poslovnim papirima, računima, a od...  više

Prikazujem rezultate 11 do 15 od ukupno 15 do
<< < 1-5 6-10 11-15 > >>