autodesk 9 download autocad mechanical 2011 32 and 64 bit oem autodesk 2009 rapidshare autocad drafters lessons and training autodesk autocad 2008 autodesk flexlm timeout autocad lisp switching layout tabs autodesk revit tutorials remove autodesk connectivityedmwsserverexe

TYPO3 je vodeće CMS rješenje otvorenog koda. Brojno međunarodno društvo programera osigurava sigurnu i stabilnu platformu za Vaše kritične poslovne aplikacije. Saznajte kako TYPO3 može poduprijeti i upotpuniti Vaše poslovne procese!

eUred je informatičko rješenje za uredsko poslovanje Vaše tvrtke. Usluge koje nadopunjuju Vaš svakodnevni rad uključuju: SugarCRM za vođenje odnosa sa klijentima, virtualni identitet, primanje i prosljeđivanje Vaših email i faks poruka, virtualna tajnica, pozivni centar.

SEO - optimizacija za tražilice

SEO - Search Engine Optimisation (optimizacija za tražilice), je skup tehnika internet marketinga čiji je cilj pomoći posjetiteljima da pronađu upravo Vaš sadržaj i to upravo onim posjetiteljima koji su uistinu zainteresirani za Vaš sadržaj. Optimizacija za tražilice podrazumijeva sadržaj visoke kvalitete što je u suprotnosti sa učestalom zabludom o internet guru trikovima koji donose visoke pozicije i veliku posjećenost.

Zašto svi toliko bruje o optimizaciji za tražilice?

SEO - pozicioniranje za tražiliceKorist od prve pozicije na rezultatima pretrage višestruka je. Ne samo da će stranica koja je prva imati daleko veću posjećenost već i od stranice na drugom mjestu, a kamoli od stranica na nižim mjestima, već će stranica koja je na prvom mjestu u očima posjetitelja imati ulogu autoriteta na području svoje djelatnosti. Tako se, primjerice, može dogoditi da tvrtka koja je mala i nepoznata van internet krugova, na internetu, u očima posjetitelja, djeluje kao vodič u svojoj branši na temelju pozicije na tražilicama i privlačnog i kvalitetnog dizajna i sadržaja. Samim time tvrtka koja je prva na tražilicama zaprimat će daleko najviše upita posjetitelja za svoje usluge.

Veliku važnost visoke pozicije na tražilicama možete vrlo jednostavno utvrditi tako da pogledate koliko stranica u Vašoj branši je voljno plaćati za poziciju na prvoj stranici rezultata. Ukoliko, primjerice, na Google tražilici potražite ključnu riječ: 'stanovi zagreb', primjetit ćete da u svakom trenutku oko desetak tvrtki plaća poziciju na prvoj stranici. Stranice koje su optimizirane za tražilice nalazit će se na prvoj stranici prirodno, odnosno bez plaćanja.

Kako se postiže dobra pozicija na tražilicama?

SEO - rast posjećenostiSam postupak optimizacije stranice za tražilice sastoji se od nekoliko faza. Većina CMS sustava uvelike olakšava, a neki i pružaju od samog početka, gotovo sve pretpostavke za uspješnu optimizaciju internet stranice. TYPO3 CMS sustav jedan je od CMS sustava koji sadrži programsku implementaciju prilagođenu tražilicama, te će u rukama kvalitetnog stručnjaka kreirati stranice koje su u većem dijelu optimizirane za tražilice i prije nego počnete unositi sadržaj.

Ukoliko je stranica kvalitetno "zasnovana", temelj daljnjeg rada je kvalitetan sadržaj. Ako je kvaliteta i ažuriranje sadržaja na razini, sama optimizacija se sastoji od daljnjih tehničkih koraka čija namjera je više ukloniti probleme koji uzrokuju slabu vidljivost sadržaja tražilicama, odnosno pomoći klijentu da formira sadržaj na način koji tražilice vole, nego korištenje trikova koji bi eventualno omogućili da Vaša stranica bude vidljivija od konkurentskih stranica. Znači potrebno je imati uistinu kvalitetniju stranicu i sadržaj od konkurencije, a ne očekivati da će neki internet guru iz susjedstva napraviti čudo od prosječne stranice, bez suradnje vlasnika stranice. Ovo napominjemo jer je čest slučaj očekivanja visokih rezultata od oskudnog sadržaja. Na ovakav način moguće je ostvariti rezultate samo do trenutka dok se konkurencija ne probudi i počne ulagati u kvalitetu svojih internet stranica. Suradnja vlasnika stranice i developera mora biti kvalitetna a uloženi trud obostran.

Neke od tehnika kojima se koriste SEO stručnjaci

  • Optimizacija strukture stranice na način da se osigura dostupnost cjelokupnom sadržaju
  • Analiza i optimizacija ključnih riječi i fraza
  • Optimizacija HTML koda
  • Kreiranje povratnih linkova sa relevantnih i komplementarnih stranica
  • Sitemape itd.

Želimo također napomenuti kako se posljedice optimizacije za tražilice počinju osjećati tek nakon što tražilice učitaju i indeksiraju ("primijete") postavljeni sadržaj, a samo taj korak u pojedinim slučajevima može trajati i bitno duže od mjesec dana. Stoga je preporučljivo temeljne SEO postavke ugraditi u Vaše internet stranice od prvog dana, raditi na kontinuiranoj optimizaciji i ažuriranju sadržaja - i naoružati se strpljenjem.

Za sve Vaše upite glede optimizacije za tražilice stojimo Vam na raspolaganju. Slobodno nas kontaktirajte.

Edukacija

Obavezni podaci na web stranicama hrvatskih tvrtki

Člankom 21 Zakona o trgovačkim društvima (NN br. 111/93, 34/99, 52/00, 118/03 i 107/07) propisuje se obveza objave osnovnih podataka koje trgovačka društva trebaju istaknuti na svojim poslovnim papirima, računima, a od...  više

Prikazujem rezultate 16 do 16 od ukupno 16 do
<< < 1-5 6-10 11-15 16-16 > >>