Rezultati istraživanja o vjerodostojnosti web stranica sveučilišta Stanford
Kategorija: Edukacija
Kako možete povećati vjerodostojnost vaše web stranice? Sabrali smo 10 smjernica za povećanje vjerodostojnosti Vaše web stranice. Ove smjernice temelje se na tri godine istraživanja koje uključuje preko 4500 ljudi.
Stanford vodič za web vjerodostojnost
- Olakšajte posjetitelju da provjeri informaciju na Vašoj web stranici
Vjerodostojnost Vaše web stranice možete povećati pružanjem citata, referenci te poveznica na izvorne materijale za informacije koje prezentirate. Čak i ukoliko posjetitelji ne provjere Vaše reference Vi ste pokazali pouzdanje u svoj materijal.
Istražvanja koja podupiru tezu: chi00, chi01a, ptl02, unp - Pokažite da postoji stvarna organizacija iza Vaše web stranice
Dokaz da Vaša web stranica pripada legitimnoj organizaciji povećat će vjerodostojnost. Jednostavan način da to učinite je pružanje stvarne fizičke adrese Vaše organizacije čime pokazujete kako niste virtualna stavka koja sutra može nestati. Fotografija Vašeg ureda ili dokaz članstva u nadležnoj instituciji također pomaže.
Istraživanja koja podupiru tezu: chi00, chi01a, chi01b, ptl02 - Istaknite ekspertizu Vaše organizacije i sadržaja ili usluga koje pružate
U Vašoj ekipi su eksperti? Da li su Vaši djelatnici ili pružatelji usluga autoriteti na danom području? Svakako pružite njihove akreditacije. Da li ste suradnik cijenjene organizacije? Svakako to istaknite. Vrijedi i suprotno, nemojte se povezivati sa stranama koje nemaju vjerodostojnost. Vaša vlastita web stranica postaje manje vjerodostojna na temelju te poveznice.
Istraživanja koja podupiru tezu: acm99, chi99, chi00, chi01a, chi01b, ptl02, unp - Pokažite da iza Vaše web stranice stoje iskreni i povjerljivi ljudi
Prvi dio ovog vodiča predlaže Vam da pokažete stvarne ljude iza Vaše web stranice i organizacije. Sljedeći korak je pronaći način da prikažete njihovu vjerodostojnost slikama ili tekstom. Neke web stranice pružaju životopis svojih djelatnika koji govore o obitelji i hobijima.
Istraživanja koja podupiru tezu: chi99, chi01b, unp - Omogućite lagan kontakt
Vrlo jednostavan način podizanja vjerodostojnosti je pružanje kontakt informacija: brojevi telefona i faksa, fizička i email adresa.
Istraživanja koja podupiru tezu: chi00, chi01a, ptl02, unp - Izgled Vaše web stranice treba biti profesionalan ili prikladan Vašem slučaju
Činjenica je da posjetitelji brzo procjenjuju Vašu web stranicu prema vizualnom izgledu. Kod dizajna Vaše web stranice obratite pozornost na razmještaj, tipografiju, slike i dosljednost. Dakako, ne mogu sve stranice dobiti na vjerodostojnosti izgledajući poput IBM.com-a. Vizualni izgled mora odgovarati namjeni.
Istraživanja koja podupiru tezu: chi99, chi00, chi01a, ptl02, unp - Neka Vaša stranica bude lako upotrebljiva i korisna
Ovdje ubacujemo dvije smjernice u jednu. Naša istraživanja pokazuju da web stranice dobivaju na vjerodostojnosti i lakoćom uporabe i korisnošću. Neki vlasnici web stranica zaboravljaju na korisnike pokušavajući prikazati zapanjujuće mogućnosti web tehnologija čime zapravo samo hrane svoj ego a na štetu reputacije.
Istraživanja koja podupiru tezu: acm99, chi99, chi00, chi01a, ptl02, unp - Često osvježavajte sadržaj Vaše internet stranice
Posjetitelji osjećaju veće povjerenje prema web stranicama koje su često osvježavane, nadopunjavane ili provjeravane.
Istraživanja koja podupiru tezu: chi00, chi01a, ptl02, unp - Koristite promotivne materijale u granicama
Ukoliko je moguće, izbjegavajte promotivne materijale na Vašim web stranicama. Ako morate imati oglase, osigurajte lako razlikovanje između sponzorirano i Vašeg sadržaja. Izbjegavajte pop-up oglase, osim ako želite iritirati posjetitelje i izgubiti vjerodostojnost trenutačno. Glede stila izražavanja, pokušajte biti jasni, direktni i iskreni.
Istraživanja koja podupiru tezu: chi00, chi01a, chi01b, ptl02, unp - Izbjegavajte pogreške svih vrsta, bez obzira koliko male bile
Tipografske pogreške i neispravne poveznice štete Vašoj vjerodostojnosti više nego što možete zamisliti. Također je vrlo bitno da održavate Vašu stranicu funkcionalnom i dostupnom u svakom pogledu.
Istraživanja koja podupiru tezu: acm99, chi99, chi00, chi01a, chi01b, ptl02, unp
Za više informacija glede ovog istraživanja kontaktirajte: bjfogg(kod)stanford.edu
Citati
Fogg, B.J. (May 2002). "Stanford Guidelines for Web Credibility." A Research Summary from the Stanford Persuasive Technology Lab. Stanford University. www.webcredibility.org/guidelines
Istraživanje | Detalji | ||||||||
acm99 |
| ||||||||
chi99 |
| ||||||||
chi00 |
| ||||||||
chi01a |
| ||||||||
chi01b |
| ||||||||
ptl02 |
| ||||||||
unp |
|
Updated June, 2002
Kontakt: |
|
Istraživanje o vjerodostojnosti na webu
Stanford Web Credibility Research Site by the Stanford Persuasive Tech Lab.
Evorion na VOIP tehnologiji
Tvrtka Evorion potpuno je prebacila svoju komunikaciju na VOIP tehnologije. Za Vas se promijenio jedino broj kojeg pozivate kako bi kontaktirali naš ured. Vjerujemo da smo i ovim potezom poboljšali razinu i kvalitetu Evorion... više
Najam programera
Kupovina skupih programa danas uključuje i cijenu adaptacije paketa za konkretnu uporabu u Vašoj poslovnoj situaciji. Uz kupnju gotovih paketa postoji i opcija otvorenog koda. Iako otvoreni kod ima mnoge prednosti, jedna od... više
Što je CPC (Cost per Click) marketing?
U doslovnom prijevodu ova kratica znači "cijena po kliku" a označava model plaćanja internet oglašavanja u kojem oglašivač za oglas plaća tek kada posjetitelj klikne na njegov oglas. Prikazivanje oglasa najčešće... više
10 razloga zašto poslovati i online
Nakon naglog pada u gospodarstvu mnoge domaće tvrtke i tvrtke u začetku pitaju se vrlo bitno pitanje: biti ili ne biti online? više
Zašto Open Source programska rješenja?
U počecima računalne revolucije programska rješenja temeljila su se na vlasničkom modelu distribucije. Klijent bi platio za licencu programskog rješenja a s licencom bi dobio pravo na korištenje i održavanje danog programskog... više