TYPO3 je vodeće CMS rješenje otvorenog koda. Brojno međunarodno društvo programera osigurava sigurnu i stabilnu platformu za Vaše kritične poslovne aplikacije. Saznajte kako TYPO3 može poduprijeti i upotpuniti Vaše poslovne procese!

eUred je informatičko rješenje za uredsko poslovanje Vaše tvrtke. Usluge koje nadopunjuju Vaš svakodnevni rad uključuju: SugarCRM za vođenje odnosa sa klijentima, virtualni identitet, primanje i prosljeđivanje Vaših email i faks poruka, virtualna tajnica, pozivni centar.

- Visits: 19125

Šest dokazanih koraka prema uspjehu u internet marketingu

Marketing
Kategorija: Marketing
Autor/ica: Vlatko Šurlan

Postoji pogrešna ideja da je moguće ući u online poslovanje, postaviti web posao i zarađivati tisuće za nekoliko dana. Pokopajmo taj mit danas. Niti jedna osoba u web poslovanju koju sam upoznao u svojoj karijeri nije imala takvo iskustvo. To uključuje i mene.

Potrebna je barem jedna godina kako bi Vaš online posao proradio kako valja te kako bi Vaš budžet došao u dobar balans. Previše puta vidim ljude kako bace hrpu novca u svoj posao očekujući trenutačno bogatstvo.

Početnici u online poslovanju također rade grešku očekujući da jedna strategija nosi njihovo cjelokupno poslovanje. Činjenica je da će neke metode donijeti više rezultata od drugih. No, prema mom osobnom iskustvu, najbolji način je primijeniti široki pristup Vašim online nastojanjima. To znači rasporediti Vaše vrijeme i resurse na nekoliko različitih metoda.

U ovom članku ću navesti sve što je potrebno kontinuirano poduzimati kako bi Vaš online posao došao do uspjeha. Još jednom želim istaknuti kako morate ustrajati u ovoj strategiji a Vaša sredstva trošiti promišljeno. Zapanjujuća je količina ljudi koji odustanu nakon prvih mjesec ili dva. Što očekuju? Čuda? Vjerojatno ne bi zatvorili dućan s elektronikom nakon mjesec dana. Zašto onda očekujete da će Vaš online poduhvat uspjeti u kraćem roku?

Ako ne planirate, planirate neuspjeh.

U konačnici, recept je jednostavan, ciljane posjete = prodaja. Ovaj posao direktno ovisi o količini ciljanih posjetitelja koje uspijete dovesti na Vašu internet stranicu. Koncept je jednostavan, no morate zadržati zdrav i razuman pristup te izdržati dovoljno dugo da počenete ostvarivati profit te da dosegnete Vašu financijsku slobodu putem interneta.

Slijede metode koje koristim kako bi povećao posjećenost svojih internet stranica:

  1. Gradite svoju email listu

    Istina je što kažu. Novac je u email listi. Većina uspješnih online marketaša imaju velike liste ciljanih prospekata kojima mogu, na redovitoj bazi, slati svoje ponude. Svatko tko je nov u ovom poslu trebao bi odmah početi graditi svoju listu.

    Negdje morate početi obzirom da je za taj proces potrebno vrijeme, no gradnja email liste je svakako vrijedna uloženog truda u izgradnju povjerenja jer će Vaši članovi s vremenom razviti povjerenje u Vaše preporuke te će početi kupovati prema Vašim preporukama. Kako povjerenje bude raslo ova ciljana lista će postati virtualno stablo novca koje će Vam roditi profitom gotovo po Vašoj volji. Neki marketaši su u stanju zaraditi tisuće jednom jedinom porukom svojoj listi. Vidite li sada moć ove metode?

    Ja koristim nekoliko različitih metoda. Online obrasci na svim mojim internet stranicama koje ohrabruju posjetitelje da ostave svoje email adrese plus kupovina email adresa od drugih tvrtki koje ih skupljaju na legitiman način. Ove adrese su slobodne od spama i mogu povećati moju listu puno brže nego što bih ja mogao sa svojih internet stranica.

  2. Tražilice koje nude programe oglašavanja po kliku

    Tijekom godina koristio sam tražilice kako bih poslao tisuće plaćenih posjeta svojim stranicama. Ovo je vrlo brz način za postizanje ciljane posjećenosti. Ovaj sistem je moguće postaviti doslovno u roku nekoliko minuta. Sistem koji u Hrvatskoj čini se najbolje funkcionira je Google AdWords no postoje i drugi.

    Glavna stavka kod ovog sustava je praćenje ključnih riječi. Što više ključnih riječi postavite to više posjetitelja možete privući. Ideja je jednostavna: potrošiti manje na oglašavanje nego što zaradite prodajom svojih proizvoda i usluga.

  3. Pisanje članaka

    Pisanje relevantnih članaka koji donose puno vrijednosti čitatelju jedna je od vrlo učinkovitih metoga marketinga. Tražilice funkcioniraju na isti način - pružaju besplatnu vrijednost (kvalitetne rezultate pretrage koji Vam štede vrijeme) - a zauzvrat ostvaruju profit na oglašavanju. Što kvalitetnije i vrijednije članke (ili bilo koji drugi materijal) ste u mogućnosti ponuditi u zamjenu za posjete to će biti više posjetitelja. Za prvi korak možete pogledati ezinearticles.com

  4. Tražilice

    Google, Yahoo i MSN šalji mi posjetitelje koliko i ostale metode. Ova metoda građenja posjećenost je jedna od najsporijih ali i najstabilnijih i najsigurnijih na dulje staze. Uz par naputaka moguće je ostvariti dobru posjećenost putem tražilica. Kvalitetan sadržaj i promocija Vaše internet stranice putem linkanja, bannera i viralnog marketinga dovoljne su da Vam generiraju lagani i kontinuirani rast posjećenosti kroz duže vrijeme.

  5. Postanje na online forumima

    Forum.hr je jedna od najposjećenijih hrvatskih internet stranica uopće. Mogućnost da se prezentirate i budete primjećeni na tako posjećenom mjestu je gotovo ravno prilici da održite govor na punom Trgu bana Jelačića. Ukoliko je Vaš sadržaj kvalitetan te zaista imate što za reći gotovo je sigurno da ćete biti primjećeni.

  6. Besplatno pružanje usluga i proizvoda

    Princip na kojem funkcioniraju internet tražilice relativno je jednostavan. Ukoliko možete primijeniti taj princip na Vaš posao te pružiti što više je moguće vrijednosti Vašim klijentima besplatno, sigurno je da će i dio poslovanja koji naplaćujete biti pospješen. Primjer takvih usluga su besplatna savjetovanja, besplatni priručnici, akcije s popustima, popusti na veće količine i sl. Pružanjem takvih materijala i usluga na Vašim internet stranicama možete znatno pomoći posjećenosti Vaše internet stranice.

 

Bavim se internet marketingom već 5 godina te sam iskušao stotine načina i metoda. Navedenih šest funkcionira te Vam preporučam da ih inkorporirate u svoje online poslovanje.

Želim Vam sve najbolje u Vašim online nastojanjima.

Tražilice

Google PageRank

Google PageRank je algoritam za analizu linkova nazvan po Larry Page-u a poznat je po numeričkoj ocjeni od 0 do 10 koju Google pridjeljuje web stranicama na temelju tog algoritma. Uz Google PageRank vezano je mnogo mitova od...  više

Edukacija

Koliko su učinkovite Vaše stranice?

AWStats statistika

Za Vas pratimo kako se Vaša stranica koristi, tko su njezini posjetitelji i s kojih stranica su došli do Vas. Razlika između padeža ili jednine i množine kod dvije ključne riječi može značiti nekoliko stotina posjeta mjesečno i...  više

TYPO3 CMS

TYPO3 CMS

TYPO3 je sustav za upravljanje sadržajem internet stranica visoke poslovne klase, a široku paletu mogućnosti iskoristiti će i mnoge manje firme.  više

Edukacija

Što je CMS?

Što je CMS? U zadnje vrijeme često nailazite na termin CMS? Ipak, nitko Vam još nije objasnio što to zapravo jest u terminima daljinskog i televizora?  više

Edukacija

Obavezni podaci na web stranicama hrvatskih tvrtki

Člankom 21 Zakona o trgovačkim društvima (NN br. 111/93, 34/99, 52/00, 118/03 i 107/07) propisuje se obveza objave osnovnih podataka koje trgovačka društva trebaju istaknuti na svojim poslovnim papirima, računima, a od...  više

Prikazujem rezultate 11 do 15 od ukupno 15 do
<< < 1-5 6-10 11-15 > >>