TYPO3 je vodeće CMS rješenje otvorenog koda. Brojno međunarodno društvo programera osigurava sigurnu i stabilnu platformu za Vaše kritične poslovne aplikacije. Saznajte kako TYPO3 može poduprijeti i upotpuniti Vaše poslovne procese!

eUred je informatičko rješenje za uredsko poslovanje Vaše tvrtke. Usluge koje nadopunjuju Vaš svakodnevni rad uključuju: SugarCRM za vođenje odnosa sa klijentima, virtualni identitet, primanje i prosljeđivanje Vaših email i faks poruka, virtualna tajnica, pozivni centar.

- Visits: 24950

10 razloga zašto poslovati i online

Edukacija
Kategorija: Edukacija
Autor/ica: Vlatko Šurlan

Nakon naglog pada u gospodarstvu mnoge domaće tvrtke i tvrtke u začetku pitaju se vrlo bitno pitanje: biti ili ne biti online?

Prodaja knjiga online

Razmislite o sljedećim statistikama. Iako u padu, prosječni porast online poslovanja je 25% godišnje. 81% malih poduzetnka koji su imali online prisutnost tijekom protekle 2010 godine zadobili su nove klijente, a time i povećanje prodaje i profitabilnosti prema istraživanju Harris Interactiva.

Ako Vas ovo nije uvjerilo da trebate imati i online segment poslovanja razmotrite i sljedećih deset točaka koje će Vam ponuditi još deset solidnih razloga zašto početi poslovati i online.

  1. Novo tržište

    Internet je stvorio čitavo novo tržište koje je svojim eksplozivnim rastom i golemom veličinom već promijenilo naše poimanje tradicionalnog poslovanja. Tvrtke poput Amazona i Ebaya su ostvarile apsolutnu dominaciju na područjima gdje su samo nekoliko godina ranije vladali tradicionalni poslovni sustavi "od cigle i cementa". No kako bi bili uspješni na internetu ne morate biti veličine Amazona ili Ebaya. Mnoge manje i srednje tvrtke uspješno su izgradile vrlo isplativu internet prisutnost. Zapravo, istraživanja pokazuju, kako će male i srednje tvrtke biti glavna okosnica porasta internet poslovanja u dolazećim godinama.

  2. Internet je savšeno okružje za poslovanje

    Kako bi ostvarili prodaju potrebno je da kupci posjete Vaš dućan ili ured. Na internetu, Vaš dućan može biti tek jedan klik udaljen od potencijalnih kupaca. Uz ispravan marketing, Vaš internet dućan može imati daleko više kupaca nego se ikada možete nadati ostvariti u stvarnom prodajnom prostoru.

  3. Imidž tvrtke

    Prodavali putem interneta ili ne, u današnjem svijetu morate imati pristunost na internetu. U suprotnom se može dogoditi da Vas ne baš zanemariv broj potencijalnih kupaca jednostavno ne shvati ozbilno. Privlačna i funkcionalna internet stranica svakako podiže imidž tvrtke, pogotovo ako kvalitetno prezentira odličan proizvod i relevantan sadržaj.

  4. Bolja podrška klijentima

    Pribavljanje novih klijenata te njihovo zadržavanje ključni su faktori poslovnog procesa. Zahvaljujući internet tehnologiji, podrška klijentima postala je daleko efikasnija. Bolja podrška klijentima, očito, direktno povlači veće zadovoljstvo pruženom uslugom te povećanje profitabilnosti.

  5. Omogućite lakši pristup informacijama

    Pred tek nekoliko godina tvrtkama je bilo potrebno nekoliko dana da bi dostavile proizvode ili osvježene informacije svojim klijentima. Danas stvari stoje daleko drugačije. Danas možete gotovo trivijalno izmijeniti informacije vezane uz Vaš proizvod ili tvrtku te ih objaviti javnosti u roku nekoliko sati.

  6. Režite troškove

    Nove tehnologije Vam omogućuju da preselite gotovo svaki dio Vašeg poslovanje na internet. Dostava, naplata, nabava, posredovanje i sl. Optimizacija ovih procesa kroz internet sustave omogućuje drastiče redukcije troškova. Primjerice tvrtke mogu reducirati više od 5% održavanja, reparacije i tekućih troškova. Tih 5% uštede može se prevesti u daleko veći ukupni profit!

  7. Mogućnost vrlo jeftinog poslovanja 24 sata dnevno

    Kako drugačije prodavati i dok osoblje spava? Najveća prednost internet poslovanja je u činjenici da su internet dućani otvoreni 24 sata diljem svijeta. Zahvaljujući internet, u vrijeme dok je Vaš dućan zatvoren, Vaša internet prodaja može biti Veća od prometa u Vašem dućanu.

  8. Mali početni troškovi

    Pokretanje internet stranice ne zahtjeva velika ulaganja. Internet stranice su vrlo fleksibilni alati koje je moguće postupno nadograđivati u skladu sa zahtjevima i porastom posjećenosti. Nije rijetkost da internet stranice otplate svoje inicijalno ulaganje unutar samo 12 mjeseci.

  9. Vaša stvarna lokacija postaje manje bitna

    Internet Vam omogućuje poslovanje iz gotovo svakog kutka svijeta. Vaša stvarna, fizička lokacija, osim u nekim slučajevima, postaje daleko manje bitna.

  10. Postanite globalni

    Zahvaljujući internetu možete trenutačno postati globalni igrač. Čak niti za to Vam nisu potrebne ogromne svote. Postoje doslovno stotine vertikalnih i horizontalnih internet tržišta. Za nominalnu naknadu, na takvim internet tržištima ćete ostvariti pristup velikom broju potencijalnih kupaca diljem svijeta.

Kao i u svakom poslovanju tako i u internet poslovanju za uspjeh su potrebni isti sastojci. Odlična ideja, solidan poslovni plan, vrijednost koju nudite klijentu te Vaša osobna čvrsta vjera u uspjeh i održivost.

Želim Vam svaku sreću i uspjeh u internet poslovanju u 2011.

Tražilice

Google PageRank

Google PageRank je algoritam za analizu linkova nazvan po Larry Page-u a poznat je po numeričkoj ocjeni od 0 do 10 koju Google pridjeljuje web stranicama na temelju tog algoritma. Uz Google PageRank vezano je mnogo mitova od...  više

Edukacija

Koliko su učinkovite Vaše stranice?

AWStats statistika

Za Vas pratimo kako se Vaša stranica koristi, tko su njezini posjetitelji i s kojih stranica su došli do Vas. Razlika između padeža ili jednine i množine kod dvije ključne riječi može značiti nekoliko stotina posjeta mjesečno i...  više

TYPO3 CMS

TYPO3 CMS

TYPO3 je sustav za upravljanje sadržajem internet stranica visoke poslovne klase, a široku paletu mogućnosti iskoristiti će i mnoge manje firme.  više

Edukacija

Što je CMS?

Što je CMS? U zadnje vrijeme često nailazite na termin CMS? Ipak, nitko Vam još nije objasnio što to zapravo jest u terminima daljinskog i televizora?  više

Edukacija

Obavezni podaci na web stranicama hrvatskih tvrtki

Člankom 21 Zakona o trgovačkim društvima (NN br. 111/93, 34/99, 52/00, 118/03 i 107/07) propisuje se obveza objave osnovnih podataka koje trgovačka društva trebaju istaknuti na svojim poslovnim papirima, računima, a od...  više

Prikazujem rezultate 11 do 15 od ukupno 15 do
<< < 1-5 6-10 11-15 > >>